Wednesday, 2 December , 2020
امروز : چهارشنبه, ۱۲ آذر , ۱۳۹۹ - 17 ربيع ثاني 1442
شناسه خبر : 4667
  پرینتخانه » وبگردی تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ | ارسال توسط :

گزارش جدید از Halo Infinite به مشکلات داخلی استودیو برای برون‌سپاری توسعه بازی اشاره می‌کند

در این اواخر شاهد منتشر شدن اخبار مختلفی حول بازی Halo Infinite هستیم. جدا از تأخیر خوردن بازی، بخشی از اخبارها و حاشیه‌ها حول این بازی به نمایش آن در رویداد نمایش بازی‌های ایکس‌‌باکس سری ایکس بر می‌گردد که تعدادی از کاربران، از کیفیت بازی راضی نبودند. همچنین در ادامه اعضای تیم سازنده سعی کردند […]

در این اواخر شاهد منتشر شدن اخبار مختلفی حول بازی Halo Infinite هستیم. جدا از تأخیر خوردن بازی، بخشی از اخبارها و حاشیه‌ها حول این بازی به نمایش آن در رویداد نمایش بازی‌های ایکس‌‌باکس سری ایکس بر می‌گردد که تعدادی از کاربران، از کیفیت بازی راضی نبودند. همچنین در ادامه اعضای تیم سازنده سعی کردند دلایل خود را برای کیفیت پایین نمایش بازی بیان کنند. بااین‌حال، گزارش جدیدی از سوی برد سمس، از تیم Thurrott، منتشر شده که نشان می‌دهد مشکلات هیلو اینفینیت به قبل از این اتفاقات مربوط می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) به‌هنگام توسعه بازی که با اسم رمز هیلو ۶ شناخته می‌شد، روی یک موتور گرافیکی به نام Slipspace هم کار می‌کرده است. البته در آن زمان بازی با معرفی شدن فاصله بسیاری داشته است. بااین‌حال مشکلات اصلی ۳۴۳ اینداستریز از قبل از تریلر E3 2019 آغاز شد؛ جایی‌که بسیاری از منابع توسعه خود را در اختیار پیمانکارهای ثرد پارتی قرار دادند. در ادامه برد سمس همکاری میان این پیمانکارها را «ناهنجار در بهترین حالت» خطاب کرده است. 

همچنین یکی از منابع اعلام کرده که «برون‌سپاری بازی هیلو اینفینیت بیشتر از حدی بوده که یک استودیو معمولی در حین توسعه بازی آن را برعهده بگیرد. ازاین‌رو مشکلاتی در همکاری میان پیمانکارها برای توسعه بازی به‌وجود آمده است.» تعدادی بر این باور هستند که تریلر E3 2019 هم به‌صورت برون‌سپاری تهیه شده است و در آن زمان حتی Halo Infinite قابل بازی هم نبوده است. همچنین بعضی دیگر از کاربران بر این باور هستند که برخی از مشکلات داخلی استودیو سبب بروز اتفاقات مختلف در توسعه بازی شده و خروج تیم لانگو، کارگردان خلاق سابق هیلو اینفینیت، از نتایج آن بوده است.

Halo Infinite

مقاله‌های مرتبط:

در گزارش ذکر شده آمده است که از اواخر ۲۰۱۹ و اوایل ۲۰۲۰، صحبت‌هایی در استودیو ۳۴۳ اینداستریز حول عرضه بخش تک‌نفره و چندنفره Halo Infinite انجام شد که درنهایت به تأخیر خوردن بازی و عرضه دو بخش درکنار یکدیگر ختم شد. همچنین برنامه تلویزیونی هیلو هم یکی دیگر از مواردی بوده که باعث حواس‌پرتی ۳۴۳ اینداستریز از مسیر درست توسعه بازی شده است. در صدر تمامی مشکلات، شیوع ویروس کرونا تاثیر بسیار زیادی روی روند توسعه بازی داشته است.

بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت چه واکنشی به این گزارش می‌دهد و باید ذکر کنم که گزارش منتشر شده، یک گزارش رسمی نیست. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

|
به اشتراک بگذارید

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.